BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 14, 2010

Sesi makeover bersama Cikgu Ah...;p

Salam,

Alkisahnya, suatu hari (cerita sudah lama tp baru mau post disini... hehehe)
aku jumpa la dgn 13 org murid linus tegar utk subjek bm. Kire baru nk tgk perangai n kenal2 laa dulu..warming up..

so, dlm dok warming up pun, sempat juga aku ragging budak2 thn 1 nyanyi abc pahtu main keretapi.. diorang mmg suke aktiviti cergas sebegini.dlm 13 org, ade one gurl ni menarik perhatian aku.budak2 lain suke gelak2 kan dia.tambah2 lagak dia mcm lurus bendul n ternganga ja.. kesian aku tgk dia.. jom, mari bkenalan ngan dia


MANGSA :

nama penuh : nur syaza syaziana
umur : 7 tahun.


see.... kesian kan tgk muke dia..

dlm ati cam tertya, mcm mana mak dia jaga ni..klu tdg besar, jahit laa sket..klu malas jahit, beli kancing..soklan ptama aku terlintas tya dia adalah..

Cikgu Ah : Mak kamu kerja apa?
Syaza : Mak sy dah bercerai...

Gulp.... jahatnya aku dok pikir yg bkn2.. kesian bdk kecik ni..

Cikgu Ah : Sekarang, kamu tinggal dgn siapa?
Syaza : Dengan ayah saya..

Huhuhu... kesian... Tiba2 terasa sayu... Budak2 slalu cakap dia bodoh.. mmg lagak dia mcm blur sket.. kerap dbuli oleh kwn2.. Td pun dh bebel kt budak2 jgn panggil kwn bodoh or seumpamanya.. harap2 darjah 1 ni paham la..huhuhuhu.

Aku pun mengambil inisiatif yg ade utk melakukan transformasi pd syaza ni..nk tgk tak...???
mmg lain gile muka dia,aku cakap kt korang.. tgk laa..

jeng..jeng..jeng...






.............



.............





..............









..............




comel kan...????

Maka, selesai laa sudah sesi makeover cikgu ah..

sape berminat sile contact aku yer..hehe..;p




Sekadar berkongsi ceritera,

Cikgu Ah..

2 comments:

Unknown said...

br lawa syaza setelah di make over..mmg byk kes murid ngadu cam2..kecian...

Cikgu Ah said...

mmg kesian.. xdpt kasih syg ibu secukupnya..