BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 13, 2010

Lama tak mengarang

Salam,

Bila tgk sebelah, kali terakhir update blog adalah bulan Januari.. huish.. agak2 6 bulan sudah tidak mengarang di sini..

Jadi, di sini aku ingin mengambil kesempatan memohon maaf kpd mereka yg selalu dok rajin buka blog aku wpun xde cerita.. ade ke org baca blog kau? (Ada kot sbb bilangan org view naik je dr sebelum yg aku tinggal... hehehehe

Sebab tu, kalu korang perasan la aku xletak pun follower kt sebelah sbb cam kesian pulak korang dok follow blog aku yg ntah2 apa ni. sekejap update pahtu 3 bulan senyap...hehehe

Sape yg penah buka blog aku sebelum ni mesti igt lg umah aku yg ada bunga pink besar2 tu..ni, skang aku tukar jd ladybird pulak...sejak 2 menjak ni,aku sgt suke benda yg ade dot dot dot ni.. cam kiut jaa..hehehe

Lagi apa mau cite, hmmm oooo cahaya cemerlang.. nti next entry.. InsyaAllah..


Sekadar berkongsi ceritera,
Cikgu Cahaya

2 comments:

Unknown said...

selalu jenguk...sebab dh letak kat blog linklist mia...hari ni br msk setelah nampak cikgu ah update

Cikgu Ah said...

ye ke... tima kasih.. insya-Allah, cube update klu ada masa n cerita best..;)