BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 21, 2009

Langkah pertama aku..

Assalamualaikum...

Aku adalah seorang guru cahaya. (guru pemulihan la tu). Guru yang akan dan berusaha memberi sinar dan cahaya kepada murid-murid yang dalam kegelapan ilmu.. Insya-Allah, mudah-mudahan Allah s.w.t memberkati usaha dan sentiasa memberi kekuatan di saat jatuh bangunku.

Blog ini aku beri nama Blog Cahaya Cemerlang bersempena kelas pemulihan khas aku. Ini merupakan blog pertama aku. Sebelum ini, ada terlintas untuk buat blog sendiri tetapi bila difikir balik. Tak tahu pula nak cerita apa dalam ini. Dengan adanya blog ini, akanku ceritakan perjalanan dan perkembangan kelas Cahaya Cemerlang bersama murid-muridnya. Insya-Allah, aku tak janji akan sentiasa up-date blog ini namun aku akan berusaha mencuri sedikit masa untuk mengemaskini blog aku ini dari semasa ke semasa.

Oleh kerana ini merupakan blog pertama aku, langkah pertama aku. Maka, aku harap sebarang kekurangan dan kelemahan aku dapat diterima.Insya-Allah, nanti aku cuba study berkenaan blog supaya bertambah menarik kelak. Sesungguhnya yg baik itu datangnya daripada Allah s.w.t dan yg buruk itu adalah diri aku sendiri. Aku mengalu-alukan sebarang komen yang membina. Selamat melayari dan mengikuti blog Kelas Cahaya Cemerlang.Salam.

1 comments:

Unknown said...

Cikguuu saya dh baca semua kisah kami dulu saya salah sorang dari murid murid cikguu