BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 2, 2010

Selamat Tahun Baru 2010..!!!!!





Salam pembuka bicara,

Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010...
Bila dah masuk tahun baru ni, mesti tertanya dah terlangsaikan azam 2009 n apa azam baru utk tahun 2010..?? apa azam korang utk tahun ni?? Selalu kita dgr biarlah tahun baru ni, kita menjadi insan yg lebih baik dr tahun sebelumnya...

Yer, aku pun berazam begitu.. Untuk azam 2010, aku ingin menjadi guru cahaya yg lebih baik drpd 2009.. Aku pun masih belajar selok-belok menjadi guru yg baik utk ank2 murid aku..

Doakan aku yer..!!!! ;)

Salam,
Guru Cahaya.

2 comments:

Unknown said...

semoga cikgu ah berjaya capai matlamat ye

Cikgu Ah said...

mia,
tenkiyu..!! mari kita sama2 memberi cahaya kpd murid2 yg memerlukan